Thursday, June 18, 2009

orang yang saya sayang <3

slalunye aku akan blogging kalo degree kebosanan aku da capai certain point.tapi arini cm spesel sket.x capai lagi tahap tuh. ku maseh leh blogging.aku cm br bgn tdo+tgk tv.haha.td adekku yang last asek usha2 n tego jek kate "kak jah tdo ker?".aku cm" x2".(padahal mate duk tutup).kalo nak cover sket.asal die gelak aku gelak walhal sekelumit cite cine tu pon aku x paham.haha.*xnak bg die tuka cite len.=p.jahat gell aku.name najah kot.haha.

arini cm smgt gile pagie2 seblom gie men basket chat ngan akak aku.wish die bday 21st tepat kol 12am waktu UK lagik..yes2 berjaye jd org 1st i guess.time kasehla kak hana. banyak nasehat kite.banyak GELL kot.da ar cute miut.shes the person who i could rely n hold onto for advices and motivation smpi tue.InsyaAllah.hehe.kak hana.x penat layan kite tanye manyak sgt soklan.kerenah kite yang x matang etc etc....ingat lagik.dulu cm terpandang kak hana kat ds (*which stands for dewan selera),dalam hati secare monolog dalaman.'ish,.akak nie paling cute ar kat dunie.'.n suprisingly, allah takdirkan kiterunk satu usrah,.from situ ar kenal.tup2. skang die dah fly gie UK and study kat leicester.

even kat kmb mase aku 2nd year slalu sgt rindu die.lagik2 ari jumaat.makan same2 waktu lunch,.=p.in short, shes kinda my inspiration ar selen my mom.name pon xde beradek pompuan.bese ar tuhkan.kan.papepon jauh dalam hati aku selalu berdoa.agar hubungan aku ngan orang sekeliling termasuk kak hana sentiase dirahmati dan dipelihara allah.sebab aku teringat hadis rasulullah kalo x silap yang de ckp.sayangilah seseorang seolah2 kamu akan membenci die satu hari nnt, bencilah seseorang seolah2 kamu akan menyayangi satu hari nnt,.
bile aku ingat nie.aku trus cm takot mend terjadi.lelame aku paham.rase terlalu sayang dan terlalu benci akan buat jiwa merana.so yang terbaek kite bersederhana jekkan kan.,.insya Allah .,=)

nah ni bukti comel die.kak hana jgn marah kite promot awak.=P

aku cm da ngantok nie.nak ckp byk2.tapi malas nak type.akukan ske berckp.aneway..congrats ar kat najib dpt jordan.alhamdulillah dapat gak ape yg ko nak.wat penat jek aku cm emo2 pilih buku ib ntok ko.bagus ar xyah amek ib.takat dentistry jek bukan medic pon.2 taun lame tuh.nampaknye kalo ku de rezki.fly sesame la kite jib oii.dalam sept aku, ko ngan abang.raye cm tggl naqib n nawfal jek ar.sian mama n babah.aku cm xleh byg nnt,.taun pas tyme abang balik moscow.mama dok nanges smpi aku pon cm nak nanges gak,.ni aku ngan ko.erkk.layaaann~,.xnak pk nnt rase sedyh sgt,.
aku xnak besa.
nak jd bdak kecik.
xnak mase bejalan.
stop2.
these statements might sound silly and stupid.ala.lagipon

"to be old and wise,u must first be young and stupid"
-one of 15 buddies most fav quote

hehe.yana?amcam ok x>?bekaitan x.XOXO









5 comments:

adlan wafi said...

suke post ni...sgt innocent

NajahMa. said...

adlan,
ye ker innocent
saye mmg.=pp haha

itana said...

after berhari2 ko bising2, at last dapat gak adik ko gi jordan.huhu.
congrats weh. at least kurg 1 mende ko nak pikir pasal idup IB yg adik ko bakal hadapi. =)

NajahMa. said...
This comment has been removed by the author.
NajahMa. said...

hehehehehe.betol bashuu
sgt betol
rezki die allah bagik
=)
alhamdulillah