Monday, June 15, 2009

bosan yang infinity@undefined

arini aku keilangan arah gile2.bapak bosan dowh.argggh.bosan yang xleh tahannye.aku ingat nak gie wat ic arini tapi ngantok cm pe jek pg td.yerla smlm travel br balik from kg.esok ar aku plan nak gie.petang aku x kire ak nak jogging gak.da bape lame nie x jogging.ahh.stamina kene jage gak.nak swim.malam nnt ar,.seksa sgt siang2 ari.haha.naqib balik dah alam shah..nawfal gie skola.mama ngan babah xde kat umah.najib ikot.x lame lagik najib blah masuk kolej.seb bek abang balik 30 june nie.selamat aku.yerla najib xde aku subuh sape nak kejot nnt.

skang aku kebulur ar.asal kebulur sure pening pale.xde mood.nnt2 ar makan.pagi td mama kol skola tanyekan ade keje kosong.aa.betol ke aku nak jadi cikgu nie.tgkla kalo dapat jadikla.kalox dapat xyah ar.nnt susah plak kot nak kuar2 kalo da keje.ishh.aaah.xnak pk ar..

yeah2,abes da round ku bace quran ngan terjemahan die.1st round.lame gile kot.since pose taun lepas sampi skang.arini nak ingat bape hb.15 june 2009.nnt nak buat lagik cume kali nie kene cari tafsir yang explain sesatu.yer ar takat bace terjemahan x cukop kot.nak gakk berguru ngan sesape.harap2 dapatla.=).haaaaaaaa.nak hafal juzzu amma.balek aku da lupe.+_+

nak wat plan ar.jap gie g jog.malam nak gie swim.sok wat ic pepagi.petang nak watpe taktau.nak lepak ngan nenek.aku x pegang senduk lame gile nie.kene menuntut ilmu masakan ni.kang naye jek tatau masak.ilmu masak aku da berkarat dah nie.kames ni ade ceramah driving 8 jam yang bosans nak gile tuh.aku da penah dgr dah dulu before masuk kmb.pastuh.x sambung blaja.da expired dah kire ceramah tuh.so kene dengar balik ar nie.gerenti aku mau tdo.haha.

yang penting bosan abes ar duk umah sorunk2
nak kawen!!
LOL
men2 jek =ppp



8 comments:

Rhazes said...

wah
menariknye

NajahMa. said...

hahaha.menarek ek
dah mule smgt nie!!

Anonymous said...

ahaks! joging->swimming->makan2x!
haha, seimbang gler.. :P

Anonymous said...

najah gatal!!!!

NajahMa. said...

zhulixin
time kaseh kerana sokongan andaaa
tolong update blog ande time kaseh

emira!
aku blaja from ko!!

Anonymous said...

ku x de blog...

NajahMa. said...

shin tpoo! ngan shin gemok gedempoll

anish said...

shin garfield la