Monday, June 29, 2009

aku cinta mati same kamu <3

jutaan time kaseh kepada gemok kerana akhirnyaaa handbag roxy da selamat smpi kat tangan aku.aku ingat bag murah mane td.skali tgk roxy.=p.hehe..n again.a world of gratitude to ya.lagi satu nak kstauu tulisan ko buruk aaaaa.*jgn marah

result lagi 6 ari.br cm pas usha blog aqeem.aku trus teringat kat paa malin ngan nisah
sementare aku maseh ingat lagik nie.aku nak buh pe yang aku maseh ingat pasal dierunkk
*irp tuh cm study grup aaaa

Nur Farah Najwa bt Ahmad Faizal
paa: kadang2 semase irp.die akan berkongsi ngan kami mengenai hadis.dan crite2 kisah tauladan.keadaan itu hanya akan dan hanya akan berlaku bile die x ngantok.hehehehe..die ni the sleeping beauty aaaaa.tapi hebat dalam bidang memahamkan org len dengan pekataan die sendrik.haa lagi satu tdo2 pon.bile aku suh die ulang balek pe kuckp.suprisingly, die boleh =),die teman karaoke aku di alamanda.^_^

Tuan Mazlin Rosmimee bt Tuan Mahmood
malin:aku mengiktiraf die sebagai irp mate yang paling matang, rasional Wdan bijak mengeluarkan kate2.kire ckp mmg belapik aa dan msg tuh smpi.malin seperti paa hebat dalam 'mengtranslatekn' sesuatu.malin kalo bab tdo.die kalo x tahan tuh.trus bum tdo kat meja.x pon simptom2 die mate berair tahan ngantok.n one more thing die cikgu english kami.=).malin merupekan org yang tenang.dan paling kemas kat dunie.nisah kedue.aku ngan paa geng.lepak2.notes cm burok n sepah sket.sket jekkk.=p

Hanisah bt Yaakob
nisah: nisah merupekan orang yang rajin n hardworking.malahan sifat kerajinan die telah berjaye merajinkan aku.aku turut rajen pau makanan seperti mentos.jwpn terbaek die bile kiterunk x dpt jwpn tyme math "ko cube wat BETOL2 sure dapatnye.konpem".hehe.die lemah lembut n manje.hahaha.kalo ngantok trus tdo kat bilik atas katil tup langsir..xdenye nak tahan2 sbb die bukan jenis slalu ngantok.die sangat hebat dalam mengingati sesuatu.die pemurah n jenis x kesah.kewl gile aaaaa.

Wan Najah Maryam bt Mohd Daud
aku: aku disifatkan sbg seorang yang paternalistic/soft autocratic.mntak2 idea orang.tapi las skali pakai idea sendrik gak.hehe.x sedarla weyh.sory.aku disifatkan irpmatesku sbg mak yang garang.sory again.aku x bemaksud.aku syg korunk.hehe.aku penah majok ngan tige-tige org nie.sebab dierunk x tggu tyme balek from skolah.aku tau alasan emo aku tuh agak bengong

papepun time kaseh aa.saat2 duk kat bilik study sesame, duk kat bilik nisah study smpi kurang from kol 1 pagi cmtu, gie supper sesame.g men basketball sesame.saling menasihati.tolong bg smgt tyme irp mate dalam keadaan susah.paham aku.bile aku emo.lebih2 lagi tyme aku setelkan ps aku.ukcat.intvw.aku cm tgglkan korunk sume.ahhh,.betape aku nak abeskan mase ngan korunk.lebih2 lagu tyme xm da dekat.tapi aku kene trime hakikat kite sume perlukan mase untok study sendrik.halalkan ilmu aa.sory aa pape.smoge kite sume berjaye lam ib dunie dan akhirat

aku cinta mati same kamu sume kerane Allah.hee,.insyaallah
kami 4 org.excluded ain(*bj peach nie).hehe
dari kiri nisah paa aku malin


6 comments:

ain amin said...

jah, aku rindu kau mara2 aku tyme dana spm~ huhu

NajahMa. said...

hahahaha.
aku pon rindu gakk
aku rindu bile korunk marah aku tyme
aku hayunnnn!~

Nur Farah Najwa Binti Ahmad Faizal said...

najah!!!mate aku berair dowh bace post ko neh...huwaaaa...aku cinta mati korunk gak!irp tebaek sih...bebile kite karok agy ep.hehehe....syg kamu!

NajahMa. said...

haha.owh.okies.nisah menanges trus,
aku cm berair aa wat mend nie.
hanya allah manyak mend aku rinduu =(

mazlin said...

aku xtau nape....tp bile aku bace, aku gelak! hahaha
da la skrg ngah lepak kt kopitiam ngan bff...hahahaha....xke org nmpk ckp 'giler ke hape budak ni??' =P
tp najah, aku stuju 118% ngan ape ko tulis 2.meaning; ko mmg kompem da kenal ngan kiteorg seme after 2years in kmb =P

papepom, really miss u all. sori, cannot really keep in touch wif u all thru' da net anymore....hehe
text if u need anything eh..i'm here sumwhere, not far enough for a text not to b able to reach me.hehe

k, chow dlu! nk lepak kt pcb lak =P

NajahMa. said...

pcb per weyh?x paham
hehe.aah tuh aa aku cm pelik
sal malin lame gile x online
lame gile okayyy.cm rindu sket =p
pape nnt saye sms ek.
ya allah.berikan kami kekuatan ntuk time pape jek taqdir mu
*cuak sok result kua =_=