Thursday, June 4, 2009

KEMANISAN bergelar ex kmb


mengusha certain pics kat facebook.waaaaaaaa.beshnyer! beshnye! tgk member2 yg kat overseas.nak gie gak.tapi.result tatau lagik.n saye takooot sgt *sigh*.saye tau kawan2 len pun takot jugak.

"ya Allah, kami serahkan diri kami kepada-Mu.Kami serahkan urusan kami pada-Mu. Kami sandarkan kepada-Mu dengan penuh harap dan cemas.Limpahkanlah keindahan tawakkal pada diri kami ya Allah.Kurniakanla kami pemeriksa yang baik hati dan kejayaan yang cemerlang di dunie dan akhirat."-amin ya rabbal alamin


on the way smlm from mid,balek umah.borak ngan sorunk chinese.borak2.tanye aku watpe.kate wat IB.THEN tanyela tau ke?,."haaa, how did u survive IB?".aku hanye mampu tersenyum dan teringat zaman2 kestressan tatkala melewati IB melalui teknik imbas kembali.(sies aku rindu malay,.aku rindu same hisyam aku).huhu,gatal sungguh >.<

IB sangat mengajar aku cmne nak jadi tabah, sabar ngan sentiase yakin bahawa Allah mendatangkan rezeki dari arah mane2 yang die nak[65:3].

peluang aku bergaul ngan bdak2 kmb yang masing2 mempunyai kelebihan tersendiri telah banyak menyedarkan diri aku.BAnyak gile kot ruang yang perlu diperbaiki dalam diri ini.tak kisah la dari segi ape pon.kulsem.belajar, speakin, kebranian menyuarakan pendapat.berfikiran dan berperangai matang (erkkk.terase gile)

bergaul ngan bdak2 len negeri sgt sonok. aku konpem2 akan dikritik hebatla bile aku cube ntuk menggunekan loghat kedah dan cube kecek kelate bile ckp ngan dierunk.bunyi lari gile kot,.haha

aku rase besh gile woo duk kmb.walopon sgt penat, sgt letih , sgt stress.sering saje aku berduka lara tapi menda2 niela telah menjadikan aku yang arini .betollah kate kak halimah hana saye."najah, once da abes ib.awak cm x caye awak berjaye tempuh IB.pahit getir IB hanye orang yang melaluinye dapat rase kemanisannye." same cm kemanisan iman.kan.kan. dengan itu, dengan rasminyee aku mengisytiharkan




saye sayang same kmb yang merangkumi kawan2, cikguu2 yang tebaek n x dilupekan staf2 kmb.makcik ds n makcik cleaner.pak guard(yang ade sorunk tuh aku kurang pasti >.<) hehe


7 comments:

aisyah ismail ♥ said...

hahaha asal a sume org suke ngan pic kt atas tu hihi.. =p

oo0~ najah dah makin matang rupenye alhamdulillah~

k cik najah.. jgn nakal2 kat umah.. jd anak yg baik k.. n jgn ponteng coolsem.. hihi.. nice knowing u.. moga terus istqamah =)

Rhazes said...

kau rase manis?
iyu
kmb tu cm pahit je

btw 1 kesan kmb kt kau adelah penggunaan 'kot' yg ketare, haha

IkaZainol said...

najah
i miss uuuuuu =p
main basket jomm haha

NajahMa. said...

aisyah ismail,
ehh2.saye nie mmg matangla.cume malas nak tunjuk.maturity 100% kott
insyaallah.tgh cube nie.nak jd anak yg baek.amin amin aminnnnn

Rhazes,
manis gile
lebuh2 lagi tyme makna wey
hehe.aku emang gile same kot dah

zulaikha zainol,
saye pown windu same kamuu
jom2.nnt aku turun penang.huuu

d4uh said...

kmb??apekah itu??hahaha

NajahMa. said...

d4uh,
haha.lagi dahsyat ni trus tatau kmb tuh per

anish said...

kmb tu kolej mara banting.kalo x silap aku la.