Friday, July 17, 2009

Say or Shout it loud.Seriously.

Bismillahirahmanirahim.
Allahlah satu-satunya penolongku
Aku harus yakin walaupun bergabung seluruh manusia dan jin untuk menolongku, tidak mungkin terjadi apa pun tanpa izinnya.
Tidak ada apa yang dapat menghalangku jika Dia menolong hambaNya.
Dialah yang mengatur segala sebab datangnya pertolongan-Nya.
Oleh kerana itu, aku harus berjuang dan berikhtiar untuk mendekati-Nya denganmengamalkan segala yang disukai-Nya dan
MELEPASKAN HATI DARI KEBERGANTUNGAN KEPADA SELAIN-NYA,
kerana selain Dia hanyalah sekadar makhluk yang tidak berdaya tanpa kekuatan dari Nya.
Amin.

Ingatlah selalu janji-Nya;
"Sesiapa yang bertaqwa kepada-Ku, nescaya Ku beri jalan keluar dari setiap urusannya dan Ku beri REZEKI(pertolongan) yang TIDAK TERDUGA. Dan sesiapa yang betawakkal kepada-Ku, nescaya akan Ku cukupo segala keperluannya."
(65 [at-Thalaq] :2-3)

Untuk kawan-kawan tiada placement lagi atau tidak lepas untuk fly, mungkin kamu berasa sangat sedih.Saya minta maaf sekiranya saya gagal memujuk dengan baik. Namun demikian, sebanyak mana ayat-ayat terima daripada kawan-kawan yang lain ataupun saya untuk menyedapkan dan menenangkan hati kamu yang resah gelisah,
KEMBALILAH kepada Allah kerana Allah MAHA Memahami.MAHA.MAHA MAHA memahami.

1 comment:

aisyah ismail ♥ said...

ehem2 najah yg comel hehe lame x dgr citer? wah bz eh mengajar skrg.. bagus2

moga terus istiqamah.. terus semangat.. terus kuat eh najah =)

take care!~