Tuesday, July 21, 2009

comel!

Aku : "Haziq, meh duk sebelah cikgu ni."
Haziq :"xmo2.xnak.cikgu pergi jauh2.cikgu muda sangat."

Aku hanyu mampu tersenyum melihat telatah anak murid lelaki aku yang seorang ini. Umur 15 tahun badan dan perut dia berisi. COMEL sangat!.Malangnya, dia tak benarkan aku mendekati dia. Patutlah semasa hari pertama aku puji tulisan dia cantik sangat tapi muka masam mencuka. Rupanya pemalu dengan perempuan, sebab dia hanya ada adik perempuan yang berumur 2 tahun.

Aku : "Cikgu ni boleh jadi emak kamu tahu tak, cikgu dah umur 30 tahun dan dah kahwin pun."
Haziq : "Cikgu tipu.cikgu muda lagi, beza umur cikgu dengan saya 5 tahun jek..jarak umur dekat.cikgu jangan datang dekat dengan saya."

Muka merah dah, tahan malu.Budak-budak macam inilah yang aku suka. Makin dia jauh makin aku suka dekat. Tapi kelakarlah, budak-budak macam ini pun rase nervous sangat kalau duduk sebelah perempuan. Alahai sayang, saya tak mengorat awaklah. ;)

5 comments:

anish said...

najah gatal
eeee


hahahaha

Anonymous said...

hahaha
najah! ape la ko.malu la budak tuh.

ish cikgu ni ;p

-tipah

Nur Farah Najwa Binti Ahmad Faizal said...

cikgu najah!alvin ape kaba?...huhu

charfeenie said...

haha comel gile bdk tuu!

Yusuf said...

see,budak sekecik tu pun tahu rasa malu kan.pelik byk yg da besar2 masuk U la,dah kerja la tp xde segan silu dgn bukan muhrim.hurm..kena kasi haziq tarbiyah diorang ni! ;)