Sunday, July 12, 2009

gatal!~

Sementara menanti ibuku pulang membawa barangan keperluan untuk membuat chocolate cake, aku yang dilanda kebosanan lantas menghadap laptop. Aku ingin menyambung kes kedua yang berlaku di kelas pendidikan khas.

Kes kedua:
Aku sungguh simpati dengan pelajar down syndrome. Rupa mereka hampir serupa dan rata-rata mereka terdiri daripada lelaki yang berumur 16-18 tahun. Walaubagaimanapun, aku pasti akan mencuba sedaya upaya untuk menjauhi mereka. Sebenarnya, berat hati hendak melakukan sedemikian rupa, namun apakan daya, aku tidak rela diri aku disentuh dan dipegang lama-lama oleh mereka.>.<.Mereka sentiasa mencari peluang untuh duduk dan berdiri berhampiran dengan cikgu-cikgu perempuan. Sambil itu, tangan mereka akan menjalar dan merayap mencari tangan untuk disentuh malah mereka akan menyelak lengan sampai ke siku.Mungkin cikgu yang sudah berkahwin tidak kisah, tapi aku kisah sangat lebih-lebih lagi mereka adalah lelaki dan sudah besar panjang.+_+.

Namun demikian, aku sedar dalam keadaan mereka itu, mereka tidak mampu membezakan antara baik dan buruk.dan aku yang mampu berfikir inilah perlu berjaga-jaga. Yerla, kalau apa-apa terjadi pun, mereka sama sekali tidak boleh dipersalahkan.

3 comments:

anish said...

najah...

creepy~

T.T

NajahMa. said...

anish,
seriously horror >.<

itana said...

hahaha.. pakai handsocks la najah =p