Sunday, January 17, 2010

Diari sebelum tidur.

Sekarang pukul 2.56am,saya ada exam 12 Februari tapi saya tak tidur lagi. Sepatutnya kenalah tidur supaya subuh tak liat bangun dan after subuh tak tidur balik boleh baca buku. Saya tengah CUBA tak nak tidur lepas subuh tak kiralah weekend ke weekdays. Najah ni poyo jerlah lebih.=D

Alhamdulillah, apa yang bajet nak buat dah buat. Feefa, saya dah belikan baju awak. saya dan Emey jalan pusing-pusing oxford street. Punya payahlaahh nak pilih baju. At last, dapat juga. Saya yang cerewet sangat bukan sebab kamu okay? *Entah Feefa baca ke tak*.Sorylah tau kalau tak lawa.

Minggu depan saya Aqeem dan Emey rayau pergi Ireland. InsyaAllah.Rindu classmate kesemuanya! Kalau dulu, tiap hari tengok muka sampai naik muak dah. =pppp. Mana ada muaklah. Makin tambah sayang adalah. ;)

Macam ini tau routine saya duduk London ini. Dengar je macam " WOW! best gile.London kot?" Walhal sama saja routine dengan semua orang tak kiralah dekat Malaysia ke, Australia ke,Ireland ke, dekat Jakarta ke kan Bashu.? Bangun pagi seorang-seorang tak ada orang nak kejutkan, makan seorang-seorang dan sembahyang seorang-seorang. Jalan pergi kelas? Pun seorang-seorang juga.Seorang-seorang je Najah? Alaa.siannya dia. HAHA.Alaaa.mati pun macam itukan. So tak payah kasihan sangat =D.

Bila weekendlah yang meriah, lagi-lagi kalau exam is not around the corner. Panjang langkah. Ke mana? Ke Oxford Streetlah. Siapa? Emey ke Ayu ke. Tapi sekarang, larangan keras untuk berbelanja. Kumpul duit nak balik Malaysia. =DD.

Nantilah saya cerita panjang-panjang. Terasa mengadalah pulak nak pakai saya-saya ini. Tapi cam smart gak. Terasa diri macam sopan-santun. Okay. Selamat malam. Salam =D

6 comments:

f said...

najah bile pegi ireland? sy pun pg dublin nx week :) which is esok.

iman said...

najah.. ko crash rumah fifah kan? bagus bagus aku nk stay uma jenny, which technically means rumah fifah jugak.. :P baik ko practice masak siap siap weyhh.. nayd nak suruh masakkan untuk diorang nanti... wahahaha.. :D


anyways, takpe sorang2 tu.. even if you go to the toilet you go alone.. (who's gonna go the toilet with you? that's sick! :P) so yeah, takpe ade lah tu hikmahnya ;)


hope to see you soon insyaAllah. i love you najah :)

iman said...

sorry. *who's gonna go to the toilet

itana said...

truth 2 be true, yep it's d same routine all over the world.

najah sorg2 najah ?
heee dont wori to0 much najah.
hasbiallah.cukuplah allah buat kita :)

NajahMa. said...

mimy: saya pergi pagi hari sabtu smpi isnin malam. hav fun mimy. ade rezki jumpe kat sane.insyaAllah.=D

iman:aaahhh.payahla tu kalau nak pergi toilet due orgg.macam sekolahh rendah.hehe.

insyaAllah.tapi aku dengar kau rayau2 gie tempat len.sempat lepak ngan kiterunk x?kau kene masakk man tunjuk skill.=p

waa. terharu.cya there insyaAllah i love u too iman.=D

bashu: sangat.cukuplah Allah bersam kita kan.;)

terima kasih bashu for the reminder.=D

ayuyu said...

exam dah habis, duit aku masuk jom jalan2 heee. tp x leh spend byk kne saving utk masa depan. ;)