Thursday, November 24, 2011

Badan keletihan sedikit

Alhamdulillah. Hari ini macam best sedikitlah. Dapat dengar murmurs, mitral regurgitation. Aku rasa semalam aku dah banyak tidur dah. Tapi still, rase penat sekarang ini. Pergi hospital siang tadi pukul 8.15am gerak. Sampai dalam 8.45am. Ingat ada teaching pukul 9am, sekali registrar tangguh pukul 1-2pm. Dia text bagitahu pukul 8.30am. Memang tak boleh nak buat apalah kan. Dah sampai hospital baru perasan message, kalau tak boleh pergi lambat sikit. Then, jumpa Keerthi, kawan local aku originally from Sri Lanka, dia cantik and manis. Haha tibe tibe je puji. Random. Anyway, stay hospital sampai pukul 3pm macam itulah. Ada teaching respiratory examination tapi Keerthi macam malas nak pergi, aku macam malas juga sebab plan nak balik awal, buka puasa pukul 4.03pm. Sampai-sampai rumah lupa lauk yang aku masak aku bubuh dalam freezer. Dang! Tak keluarkan pagi tadi. So, makan lah aku roti paratha and cheese sikit 3 keping. Ni baru makan 2 limau and 2 keping biskut oreo. Ada orang cakap muka aku dah cengkung. Happy jugaklah. Weh aku kenaa tidur awal esok ada clinical skills session all day long. Agak peliklah aku buat post macam ini. Aku padahal penat habis kot ini, badan cam lenguh sini sana, mata dah nak tutup.Badan mula bising nak hak diaaaa. Faham faham. Nak tidurlah ini. Hak untuk exam macam mana, Banyak tak habis baca. Tak apa tak payah fikir. Cukuplah apa Allah dah plan kan untuk awak hari ini. Syukur Alhamdulillah. Semoga esok lagi baik from hari ini. Esok hari Jumaat kasi semangat sikit.  Oh baca artikel ini best suka. ketenangan hati 

2 comments:

itana said...

Najahhhh. Kenapa hepi bile muka cengkung? Dats not a healthy sign la. Huhu :(

NajahMa. said...

Bashuu! dah lame sangattt tak jumpe kat sini kan?haha alhamdulillah hepy sbenanye bile kurang berat sebab sini ade tendency nak gemok.skang try nak makan healthy food.trying hard.hehe ;) ttbe excited you're coming insyaAllah