Thursday, December 10, 2009

Sambung sedikit.

Ada seorang budak tanya, susah tak pakai tudung? Aku macam sengih jer. Aku cakap dah biasa dah pakai since baby lagi.>.<

Tanya pasal agama dorang pula. Dalam 2/3 orang aku tanya, dua orang tak ada agama. Ahh, sesuatu yang asing gila dalam hidup aku...Yang seorang itu Catholic pergi church tapi dalam 3 kali setahun. Apakah?

Yang tak ada agama itu cakap, dia percaya ada Tuhan. Tuhan itu ada. Tapi dia macam kata dia bukan jenis yang mencari kebenaran, apa yang dia tahu Tuhan itu ada. Aku macam nak terus cakap, carilahh carilaahh.Islam agama sebenar. Tapi tak boleh terus mengejut cakap macam itu kan?Aku macam cakap. Ohh.u should findd.

Nanti lain kali jumpa, kalau ada rezeki hasutlah sedikit-sedikit. Harap-harap ada keberanian and kekuatan. Amin . =)

Ouh pagi tadi semangat buat Problem Based Learning. Terima kasih kepada Sarah. jasamu dikenang. Lepas ini, terima kasih kepada Amir pula.Nak pergi MSD malam ini. Bagi rohani makanan sedikit.

Anyways, siapa-siapa yang kebulur nak makanan rohani, marilah pergi web ini. Best. Adik aku bagi link:
http://hembusan.blogspot.com/2004/09/download-mp3-videoclip-documents.html

Have fun everybody dan diri sendiri. Hidup ini memanglah ada naik turun.

Kalau ada jalan gembira, buat apa pilih jalan sedih. ;)

3 comments:

itana said...

sokong najah~
smoga Dia beri kamu kekuatan :)
me face quite d same thing, since for the last 3 months my housemates are all from diffrnt religion. sometimes, we dont need to wait until they ask. try to ask them first bout theirs, then u tell them bout yours. never hesitate najah~ :)

NajahMa. said...

thanks bashu ~
insyaAllah.=)

ajeem_hazim said...

Najah...kat czech republic nie majority x de agama..hahah!!! mostly x beragama because czech rep had this communism ideology before!