Wednesday, October 7, 2009

lelaki idaman?

Majoriti kawan-kawan aku dah ada pakwe. Aku macam bila?macam takkan ada.>.<.Bukan tak ada perasaan. Ada weh cuma entah. Pendam dulu kot. Sebab aku rasa aku jenis orang yang tak boleh cope between perasaan bercinta dengan studies. Entah. Sampai seru nanti adalah tu. Bukan bermaksud aku tak akan bercinta cuma sekarang aku macam follow the flow. Suka orang ada tapi rasa-rasa bertepuk sebelah tangan. Plus, orang itu pun tak tahu. Jadi secret admirerlah kononnya.

Anyways, semua orang ada ciri-ciri lelaki idaman yang mereka nakkan. So, aku macam tak terkecuali, cuma aku tak adalah jenis yang mesti juga dapat lelaki macam ini macam itu. Sebab aku percaya sesiapa saja lelaki yang ditakdirkan dengan aku walaupun tak menepati ciri-ciri lelaki idaman aku mesti yang terbaik untuk diri aku. Hopefully, aku ditemukan dengan lelaki yang
=macam faham aku kalau aku start buat perangai kalau aku moody
=berterus terang tapi cara cakap tak mahu kasar and direct sangat
=kalau aku macam sedih gila dia akan bagi aku space sikit and bagi aku semangat supaya bounce back cepat-cepat
=tegur perangai tak elok aku dengan cara yang baik
=bising suruh aku jaga akhlak aku and sabar kalau aku mula rebel
=selalu ingatkan aku buat baik.jangan nak complaint-complaint pasal apa-apa.
=kalau dah tersuka orang lain cakap saja, jangan bagi aku harapan.
=good listener, a good leader.
=tak main dengan ramai girls.setia.
=hormat gila dengan mak ayah.
=sabar dengan perangai gedik aku.

Saja gedik nak list down semua itu walhal aku tak kisah pun sebab aku pun belum tentu dapat memenuhi kriteria di atas. Walaubagaimanapun, mostly aku minta kat Allah supaya temukan aku dengan lelaki yang menjaga agama dia. Sebab aku yakin kalau baik agama seseorang insyaAllah akan baik semuanya. Kalau macam apa lagi Najah. Baikkanlah agama awak.;) Amin!

4 comments:

d4uh said...

ehem2..nnt ak add 'dia'..hee

NajahMa. said...

hahahaha.addlahh kau.pastuh napee
nak bgtaukaaaan?

-miftah- said...

dia?
alaa najah.yakin je.

wahaha ak pn tade jgak ni

NajahMa. said...

yakin jekk?
hehehe.yer2.yakin ni =p
xpe tahh.kau akan jumpe secepat yg mungkin aku doakan ;)