Thursday, September 24, 2009

London!

heh.morning orang malaysia.=)
kat sini pukul 11.00pm.malam sudah.alhamdulillah.everything insyaAllah is getting better.new chapter of life sudah bermula.

4th May 1989, Bedford,UK~16th September 2009,London, UK.

Serious tak tipu excited habis nak datang sini. Tapi perasaan sedih mengatasi rasa excited tu. Yerlah dari kecil nak sampai sini tak dapat-dapat.>.<.mahal kot. Mama cakap suruh belajar rajin-rajin nanti pergi sendiri. Syukur tak terhingga sangat dekat Allah, tercapai juga impian masa kecil.

Suka memang suka, dalam pada itu, risau dengan cabaran-cabaran yang bakal mendatang. Yerlah nama duduk London. Mak bapak jauh di mata tapi dekat di hati.heh.nak buat perangai tak ada siapa nak marah. Najah, sendiri mahu ingatlah.Allah tak pernah tinggalkan awak sama ada awak nak ingat ke taknak..*rasa cm sweet gilekan..sukeeee =)*

Adik beradik semua lelaki sedikit sebanyak membantu kehidupan aku dekat sini. Yerlah Emyra tak sampai lagi, yang ada Majin, Nob, Fakhri dan Fathul. Jutaan terima kasih aku ucapkan dekat Majin yang sanggup tunggu aku yang terhegeh-hegeh ini.

Sejak 2 hari ini, aku mula bergerak sendiri. Aku faham saje semua macam ada hal masing-masing. Jadi, aku kenalah belajar berdikari. Macam yeay!~ Rasa gembira dapat sampai destinasi walaupun gerak seorang2.Pergi supermarket seorang-seorang. Balik seorang2. Naik tube seorang2.Kool gilakan.Rasa macam dah besar sangat. Kalau dulu mama dan babah ada kat sebelah tapi sekarang jadi miss independent.whoot2~Hopefully, tak ada apa-apa yang tak elok berlaku,amin!~

Jalan-jalan tak pakai high heels pun kecuali raya.handbag pun dah malas nak bawak kecuali pergi kelas.

*Tengah tunggu mama call, nak buat dadih.Tapi cam mama tak call-call lagi."Mama cepatt.Ajah dah ngantok."

1 comment:

Anonymous said...

Nanti kita buat semua bersama, u'll never b alone.
dun leave alone najah, okie