Sunday, September 25, 2011

Berlalunya csp.

Alhamdulillah syukur tak terhingga terhadap Ilahi di atas limpah kurniaNya aku berjaya pergi ke lectures CSP yang rata-ratanya 9am-5pm. Before that, asyik merungutnya lama nye kelas tak dapat nak bayangkan mampu hadapi atau tak. Alhamdulillah berjaya jugak.

Masa hari Khamis dan Jumaat. After lunch, aku seorang saja Malaysian yang tinggal dalam lecture hall. Fathul dekat dalam lecture hall lain since batch kitaorang terlalu ramai, ada 3 lecture halls provided. Speaker uni pasanglah kat tiga tiga hall tuh. Balik rumah after last lecture sampailahhh sekarang tak revise lagi.Ottuhke? HAri jumaat keluar. Sabtu keluar siang jap teman juniors tour London.

Apa yang aku buat kalau tak belajar dekat bilik?
1. Kemas bilik.Lap sini sana. Punggah baju lipat balik. Tolak katil segala.
2. Layan movie or drama.
3. Telefon mak ayah tapi tak delah bergayut lama sangat sebab aku selalu call.
4. Masak dan makan. Masak benda yang teringin sangat.
5. Borak. Tapi kalau borak aku biasa aku lipat baju tudung or kemas sini sana. Tanya idzni, kalau dia lepak bilik aku tak sah kalau aku tak lipat baju.
6. Blogging. Tapi tak lama pun. Jap jer.
7. Sekyping or chatting dengan family members atau close friends tapi serius jarang sangat. Tapi kalau sekali sekype lenguh mulut sebab tak berhenti bercakap.
8. Dancing kalau mengantuk time belajar dekat bilik.

Itulah sajalah yang aku buat. Ni sekarang pukul 12. Aku macam ada azam nak study tapi tak sentuh lagi.Uwaaaa. Macam mana ini. Nak chill relaks relaks lagi boleh tak. Rasa kurang rajinnnnn

No comments: