Friday, May 20, 2011

Leher saya sakit

Salam............

Haha.Lama tak type macam itu.Type banyak noktah kalau texting.
Contoh: Okay......
Hahaha.Rasa kelakarkan type macam itu sebab gaya macam cakap meleret leret. Aku ada kawan dengan seorang ni after spm.So agak selalulah texting dengan dia. Lepas itu, cara dia type lagilah. Takda noktah. Lagi setyle. Gaya macam tegas kan. Aku memang terpengaruh betullah dengan setyle dia. Tapi at least aku ada satu noktah between ayat. Kalau tak nanti orang tak faham kan baca.

Aku tengah sakit leher. Nak tidur tak boleh sebab lepas asar and nak masuk magrib dah. Perut asyik lapar and kepala pening tapi takleh nak complain sebab kalau time sihat tak adalah nak cakap "Asyik sehat dan kenyang je".

Aku tadi secara random aku pun tak faham pun kenapa. Aku teringat dekat seorang kawan lelaki aku ini. Aku tak pernah terfikir apa-apa masa berkawan dengan dia.  Fikir dia macam member biasa. Member lepak lepak gitu. Sekali suatu hari, kawan aku kepada kawan lelaki aku ini tunjuk wallet laki ni  tanpa pengetahuan dia  dekat aku; aku macam tengoklah ada apa. Sekali ada gambar aku. HAHAHA. Aku takkan lupa sampai bila-bila lah weyh. Wah, time tuh my heart fluttered a bit. A bit je. Tak sangka nyeee aku cakap dalam hati aku.

Surat mamat itu still dalam simpanan aku.Lawak lawak lawak.Tapi time itu bestlah kan rasa. Aku sengih je teringat. Old times. Rindu nak usha usha segala. Hey, dah makin tua dah aku. Cepatnya masa berlalu. Dah pergi rest jap and get ready nak solat magrib. Take care people and selamat bersolat!

No comments: