Wednesday, May 4, 2011

Assalamualaikum!

Hihi. Baru lepas baca entry tahun lepas, wishing list untuk diri sendiri.Ada yang tercapai ada yang tak.Ada yang even dah terlupa dah nak buat. Okay tahun ini, saya adalah Wan Najah Maryam Mohd Daud yang dah berumur 22 tahun. Ottuhke? Saya dah tua! Saya tahu itu. Tak ape memang semua orang akan tua dan mati pun.

So, what's the plan, Cik Najah?
Plannya nak cakaplah dekat sini, ada module exam 13th May ini. Lepas itu final, saya 6 sampai 10 June. Nak cakap saya tak tahu saya tengah berusaha sebaik mungkin atau tidak. ya Allah tolonglah aku ya Allah. InsyaAllah. Kita tak payah fikir pasal hasil tapi kita fikir pasal effort.doa and tawakkal kita kepada Nya. ^_^. Najah come on Najah you still have the time. Jangan sia-siakan. Jangan pernah rasa jemu jangan pernah rasa dah cukup jangan pernah penat berdoa kepada Allah. insyaAllah.

Nak sangat update blog ni dari sehari ke sehari lepas itu tak terbuat sebab duk sibuk benda lain.Okay nak catat apa yang berlaku masa birthday. Semalam ramai orang dah start wish sebab ikut Malaysia. Lepas itu, malam obviously lagi ramai. Tak kisah lah melalui ke FB apa.The thoughts that count ^_^. Aku mengaku sampai saat ini, aku ada certain orang yang aku tengah tunggu untuk wish. Certain-certain orang itu adalah orang yang rapat dengan aku. Tak ada hadiah tak apa. Yang penting ingat and tolong doakan aku.

Siapa yang dah wish itu terima kasih banyak-banyak. Lepas itu semalam tidur awal jugalah dalam sebelas lebih sebab memang tak ada expectation apa apa pun sebab tahun lepas memang tak ada apa-apa berlaku. But tahun ini makan kek coffee walnut. Thanks to Allah aku dikurniakan flatmates yang sangat baik; Afiqah and Ashwinni. and juniors2 yang baik; Idzni, Farah, Wawa, Raihan, Madihah. Oh tidak lupa juga Emy yang ada semalam. Flatmates aku penat kot sebab spend mase the whole day dekat lab but setil buatkan kek.sweet gilekan?Best!.Junior2 aku lagilah nak exam but sanggup spend masa. Walaupun tak ada lah grand pun, tapi the fact of having you guys next to me is more than enough.HAHA.

Cheesy eh?Tapi itu apa yang aku rasa.Hari ini, balek kelas pukul 11am.mengantok gila adoi.Tidur. Ni tadi bangun solat zohor. Ni conteng blog.Lepas itu kena baca buku balik.Memanglah sambutan tak hebat mana but cukuplah Allah bagiku dan Rasullulah utusanNya. Muhasabah diri Wan Najah apa tujuan awak diwujudkan dalam dunia ini. You'll die soon. Perbanyakkanlah amalan mu.

No comments: