Monday, March 28, 2011

Lalalaaa

Salam blog. Hari ini, semalam, kelmarin, saya busy sikit.Eh, bukan sikit tapi banyak sebab saya sampai skip kelas tadi even PBL pun tak pergi. Cousin saya yang study dekat Dublin Business School buat ACCA datang sebab ada interviews untuk UKEC career fair itu. Saya punya nota mengakulah tunggang terbalik tapi tak apalah kan.Kelas hari-hari, cousin mana ada datang hari-hari.Kan kan kan?

Bestlah jumpa ramai orang. Saya jumpa kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah, kawan kolej. Macam reunion dah pula dah. Teman orang pergi interview, teringat zaman zaman nak masuk medical school dulu. Masa nak interview ya Allah cuak segala rasa ada time nak interview. Alhamdulillah syukur sampai juga sini.

Saya bahasakan diri dengan cousin guna nama, tak pakai aku kau. Kelakarlah pula rasa, memang tak pernahlah kan nak pakai nama cakap dengan orang pakai nama , selalu aku kau je except dengan parents and relatives.Okay sila abaikan entry ini sebab tak ada pengisian pun ni sekadar mengisi masa lapang.

Mengantuk dah. Esok ada medsoc. Takut. Consultant garang. Doakan semua okay. ya Allah, berilah kami pape yang Kau redhai ^_^

No comments: