Thursday, May 27, 2010

Tammat

Ini entry saya sebelum saya menuju balik ke Malaysia.
Alhamdulillah bersyukur tak terkira dapat berjaya menamatkan 1st year.*kesat air mata*
Result semua dah keluar.

Ya Allah, apa yang aku dapat bukan semata-mata usaha aku tapi itu adalah nikmat kurniaan dan ketetapan yang ada dekat Lauh Mahfuz.

Ingat tau Najah kita dapat sesuatu bukan semata-mata usaha kita tapi itu adalah kurniaan Allah. Jadi, kita tak boleh rapat dengan Allah time nak xm je. KENA bersyukur istiqamah sentiasa. Ada paham?

InsyaAllah.

Kepada kawan-kawan lain yang nak exam, kuatkan hati eh jangan pernah putus asa.
*Oh saya dah rasa apa yang awak rasa*.
Just stay strong, tetapkan hati, yakin seluruh jiwa raga bahawa Allah akan tolong. Also, niatkan setudi semua semata mata nak keredhaan Allah.

U guys are gong to be just fine.
Doakan selamat pulang Malaysia.

P/S: London sayang, I'll miss u for 4 months. Jumpe nanti ya.! ;)InsyaAllah

3 comments:

ayuyu said...

selamat pulang.jaga diri.tahniah.ilebyu

ayin said...

salam kak.
seronok ek blaja kat london?
rase inspiring bace blog akak,,
at least,boleh ingatkan diri sndiri tntang perkara basic yang kadang2 kita lupa.
btw,akak suke bace novel?
try to read thid one novel
"versus" karya hlovate..
seronok.it has something.
selamat membaca dan salam ukhuwah~

NajahMa. said...

ayuyu : thankss ;)

ayin:
awak walupun saye tak kenal awak.thanks for the compliment.
okayh2.iA
nnt kite cari kat mph.astuh kite bacee
thanks sebab bgtahu ;)