Friday, May 29, 2009

salam persahabatan =)

fuhhh.tamat sude BTN aku.sonok ke btn nie.besh kot.yang penting abseiling aku gaye cm 'terbaek' kot.ishk tanak ingat ar.wat malu jek +_+.

aku tdo kol 4 pagi semalam borak ngan azie.seb bek xm btn aku x tdo.betolla kate member2 aku takyah bace pon buku2 die bagi tu.seb bek aku x bace.cume aku agak terkilan ar.ckpla kertas keja mane ngan ldk mane aku tak tdo.sume aku tdo except last ldk.rase bersalah kot.bile lagik aku nak dengar mend2 cmnie.bukan selalu pon.

walopon agak terlewat.tapi aku rase sonok gak kenal ngan bergaul ngan orang2 yang selalu terserempak kat kmb tapi x penah ckp pon.kalo ckp pon sepatah due jek.btn nie ks peluang aku kenal dierunk dengan lebih rapat lagik.yerla dlu kusess batch 150++.so kenal ar sume org.da ar 5 taun lepak sane.sini batch 300++.2 tahun jek.x dapatla nak kenal sume.takat tau name jekla.tego2 cmtuh.padahal aku cm teringin gak borak2 tapi otak aku cm ckp."alamak, nak borak pe nie"

so kat sini aku amik kesempatan ar.nak ckp sory kat kawan2 batch aku yang aku x sempat kenal dengan lebih rapat.pasnie bile masing2 da fly.berumahtangge ke ape ke.kalo terserempak jangan pernah segan nak tego. tego tau.tau.tau sebab cinta itu persahabatan.(erk ade kaitan ker ngan ape aku tulis.tak kire nak tulis gak.huu.sebab words tuh menarek)

evrybody take care tau
kite pejuang anak bangse ^_^

5 comments:

Syukri Shairi said...

kau ni update la selalu... ish :p

NajahMa. said...

haha.sory ar syukri
aku br abes ib diploma nie
so br nak mule update semalamm
pasnie aku rajen2 update

Ezlan mohsen said...

ye saya. Pejuang anak bangsa =)

Rhazes said...

saye pn pejuang jugak
tp senyap2 r
haha

NajahMa. said...

erk,.pejuang senyap2?
maksudnye pejuang yang ke arah 70 jute tuh ke
huuu =p